USLOVI KUPOVINE

Ovi Uslovi kupovine propisuju pravila kupovine na Profashion Dilman prodavnici (profashion.rs) koja se odnose na: 

- PODATKE O TRGOVCU – PRODAVCU,

- PODATKE O CENI,

- NAČIN PLAĆANJA, NAČIN I ROK ISPORUKE I NAČIN VRAĆANJA ROBE I SREDSTAVA,

- IZJAVA O KONVERZIJI

- PRELAZAK RIZIKA,

- SAOBRAZNOST I ODGOVORNOST ZA SAOBRAZNOST,

- POSTUPAK REKLAMACIJE,

- USLOVE, VREMENSKI ROK I POSTUPAK ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA ODUSTANAK OD UGOVORA,

- ZAŠTITU PODATAKA O LIČNOSTI,

- ZAŠTITU POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI,

- MIRNO REŠAVANJE SPOROVA,

 

PODACI O TRGOVCU – PRODAVCU

- DILMAN D.O.O, 

- Karadjordjev trg 40 

- 11 080 Zemun

- MB: 21221945

- PIB: 109675585

 

- 011/319 0609,

-  info@profashion.rs

- https://www.profashion.rs 

 

 

PODACI O CENI

Cena svih proizvoda (robe) su izražene na sledeći način:

- cene bez PDV-a, 

- cene sa PDV-om,

- ukupna cena u koju je uključena cena sa PDV-om sa troškovima transporta i isporuke.

Troškovi transporta i isporuke su obračunati po cenovniku kurirske službe :

JP Pošta Srbija.

Cena se ističe u dinarima.

 

NAČIN PLAĆANJA, NAČIN I ROK ISPORUKE I NAČIN VRAĆANJA ROBE I SREDSTAVA

Roba može biti plaćena platnom karticom ili gotovinom kuriru prilikom isporuke i neposrednom kupovinom od trgovca.

Trgovac će potrošaču koji robu plati platnom karticom predoči/dostavi Potvrdu o plaćanju sa sledećim elementima: 

  1. Jasno i nedvosmisleno prikazati informaciju o ishodu plaćanja i implikaciji na stanje računa platne kartice (uspešno – račun platne kartice zadužen ili neuspešno – račun platne kartice nije zadužen),
  2. Podaci o potrošaču: ime i prezime potrošača, email potrošača, adresa potrošača i adresa za dostavu robe/usluga,
  3. Podaci o narudžbini: spisak, jediničnu cenu bez uračunatih troškova dostave, količinu, porez i ukupnu cenu naručene robe, JIB narudžbine dodeljen od strane Trgovca,
  4. Podaci o trgovcu: naziv, PIB, adresa 
  5. Podaci o transakciji: datum i vreme transakcije kao i parametre dodeljene od strane Banke.

Trgovac je dužan da u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu izvrši isporuku robe.

Trgovac je u obavezi da o isporučenoj robi obezbedi jasan i pouzdan dokaz da je roba preuzeta od strane potrošača, odnosno ovlašćene osobe. 

Kao dokaz isporučene robe koristiće se dostavnica koja ima sledeće obavezne elemente:

Podaci o Korisniku:

- ime i prezime potrošača odnosno ovlašćenog lica koje je preuzelo robu/ulsuge,

- adresa,

- broj i vid identifikacionog dokumenta potrošača odnosno ovlašćenog lica koje je preuzelo robu/usluge,

- potpis potrošača odnosno ovlašćenog lica koje je preuzelo robu/usluge.

 

Podaci o narudžbini: 

- spisak, 

- jedinična cena, 

- količina, 

- porez,

- ukupnu cenu naručene robe, 

- jedinstveni ID narudžbine dodeljen od strane Trgovca.

 

Podaci o Trgovcu: 

- naziv, 

- PIB,

- matični broj,

- adresa Trgovca.

Podaci o transakciji: 

- datum/vreme transakcije,

- parametri dodeljeni od strane Banke.

Datum isporuke.

Trgovac – prodavac će dostavljati kupljenu robu preko sledećih kurirskih službi:

- JP Pošta Srbije.

 

Moguće je vratiti robu koja je neoštećena., po mogućnosti, u originalnoj ambalaži.

Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u kompaniji Dilman d.o.o., te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio Obrazac o odustajanju. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu prodavcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica putem interneta, a bez obzira na razlog vraćanja, Profashion.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.

Potrošač je obavezan da snosi direktne troškove vraćanja robe na adresu sedišta trgovca – prodavca.

Trgovac je dužan da bez odlaganja obavesti potrošača da isporuka ugovorene robe nije moguća.

Ako prodavac ne isporuči robu u ugovorenom roku, ugovor se raskida po samom zakonu, osim ako potrošač ostavi naknadni rok za ispunjenje ugovora.

Ako trgovac ni u naknadnom roku ne isporuči robu, ugovor se raskida po samom zakonu.

U slučaju raskida ugovora, prodavac je dužan da odmah, a najkasnije u roku od tri dana od dana raskida ugovora, vrati potrošaču sav plaćeni iznos po osnovu ugovora.

Roba se vraća isključivo na način kako je dostavljena potrošaču. 

 

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćnja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). 
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. 
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. 
Kao rezultat ove konverzije postoji moguænost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. 
Hvala Vam na razumevanju.

PRELAZAK RIZIKA

Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe do trenutka predaje robe potrošaču ili trećem licu koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik ili otpremnik, snosi prodavac.

Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe posle trenutka predaje robe potrošaču ili trećem licu koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik ili otpremnik, snosi potrošač.

Ako je potrošač raskinuo ugovor ili tražio zamenu robe iz razloga što roba koja mu je predata nije saobrazna ugovoru, rizik iz stava 1. i 2. ne prelazi na potrošača.

Ako predaja robe nije izvršena iz razloga što potrošač ili treće lice koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik ili otpremnik, bez osnovanog razloga odbija da primi robu ili svojim ponašanjem sprečava isporuku, rizik iz stava 1. i 2.  prelazi na potrošača istekom roka za isporuku, odnosno u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora ako rok isporuke nije ugovoren.

 

SAOBRAZNOST I ODGOVORNOST ZA SAOBRAZNOST

Prodavac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru.

Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora.

Prodavac – trgovac je odgovoran za nesaobraznost isporučene robe u slučajevima propisanim članom 51. Zakona o zaštiti potrošača

 

POSTUPAK REKLAMACIJE

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52 i 81. Zakona o zaštiti potrošača, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Potrošač može da izjavi reklamaciju pisanim putem neposredno na adresu prodavca – DILMAN DOO, Karadjordjev trg 40, 11 080 Zemun, sa napomenom "reklamacija" ili elektronskim putem slanjem elektronske pošte na adresu: info@profashion.rs

Potrošač može da izjavi reklamaciju i preko telefona: 011/3190609

Potrošač je dužan da uz izjavu o reklamaciji dostavi dokaz o kupivini (kopija računa, slip i sl.)

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. 

Prodavac i potrošač mogu saglasno da donesu odluku, predlog i rok za rešavanje reklamaciji u kom slučaju je prodavac dužan da se istog drži.  

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, zatražiće od potrošača saglasnost za produženje roka za rešavanje reklamacije, nakon čega će o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavestiti potrošača i navesti rok u kome će je rešiti. 

Produženje roka za rešavanje reklamacije se može odrediti samo jednom. 

Prodavac odgovara za saobraznost robe, a potrošač ima pravo na zahtev za otklanjanje nesaobraznosti shodno odredbama člana 51. i 52. Zakona o zaštiti potrošača.

 

USLOVI, VREMENSKI ROK I POSTUPAK ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA ODUSTANAK OD UGOVORA

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana kao i od ugovora zaključenih izvan poslovnih prostorija odnosno mesta sedišta trgovca, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova propisanih odredbom člana 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: odustanak od ugovora). 

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom i to popunjavanjem obrasca koji mu se dostavlja zajedno sa pošiljkom robe (u daljem tekstu: obrazac za odustanak). Potrošač je dužan da uz obrazac za odustanak dostavi dokaz o kupivini (kopija računa, slip i sl.).

Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana. 

Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

Kada potrošač jednom porudžbenicom naruči više vrsta roba koje se isporučuju zasebno, rok od 14 dana počinje da teče kada poslednja vrsta naručene robe dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

Kada se isporuka robe sastoji iz više pošiljki i delova, rok od 14 dana počinje da teče kada je poslednja pošiljka ili deo, dospeo u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Protekom roka iz člana 8. ovog Ugovora prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

 

ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

Svi podaci o ličnosti potrebni za realizaciju Ugovora na daljinu zaključenog preko www.profashion.rs će se obrađivati shodno Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti i Pravilnikom o zaštiti podataka o ličnosti. 

Svaki potrošač – fizičko lice – korisnik – je dužan da pre naručivanja i kupovine robe da posebnu saglasnost za obradu podataka o ličnosti za potrebu realizacije ugovora na daljinu. 

Svi potrošači su dužni da se upoznaju sa pravilima o zaštiti podataka o ličnosti drugih pružaoca usluga na koje mogu da budu upućeni korišćenjem opcija za plaćanje i dostavu ponuđenih preko https://www.profashion.rs/

 

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

MIRNO REŠAVANJE SPOROVA

Trgovac – prodavac će dostavljati kupljenu robu preko sledećih kurirskih službi:

- JP Pošta Srbije.

Potrošač je obavezan da snosi direktne troškove vraćanja robe na adresu sedišta trgovca – prodavca. 

Ukoliko potrošač smatra da je neko njegovo pravo povređeno može da se obrati Dilman doo Beograd i da omogući rok od 7 radnih dana za odgovor. 

Potrošač može da predmetni zahtev prosledi pisanim putem neposredno na adresu prodavca – Dilman DOO, Karadjordjev trg 40,  11 080 Zemun, sa napomenom "Zaštita prava" ili elektronskim putem slanjem elektronske pošte na adresu: info@profashion.rs

Potrošač može predmetni zahtev uputiti i preko preko telefona: 011/3190609 

Dilman doo © 2024. Sva prava zadržana. - Izrada internet prodavnice - Selltico.